06-12-2018, Saat: 12:10
Valorant 0.47+ yama notları yayınlandı Geçtiğimiz günlerde sunucu sorunları nedeniyle gündemimize gelen Valorant, bu sefer yama notları ile birlikte kendine yer buluyor. Valorant’ın 21 Nisan tarihinde yayınlanan 0.47+ yama notlarında Raze ve Sage karakterleri ciddi bir düzenlemeye gidiyor. Geçtiğimiz günlerde sunucu sorunları nedeniyle gündemimize gelen Valorant, bu sefer yama notları ile birlikte kendine yer buluyor. Valorant’ın 21 Nisan tarihinde yayınlanan 0.47+ yama notlarında Raze ve Sage karakterleri ciddi bir düzenlemeye gidiyor.Güncel HaberlerRaze ve Sage karakterlerini haricinde bu güncellemede yakında dövüş saldırıları artık parçalanabilir yapılara iki kat kasar veriyorken, haritalardaki hatalar, sunucu tarafındaki hatalar ve daha birçok hata düzeltildi.
0.47+ yama notlarının içerikleri aşağıdaki gibidir...
Oynanış ve Denge
Yakın Dövüş
Yakın dövüş saldırıları artık parçalanabilir yapılara vuruş başına iki kat hasar veriyor. Dahil olanlar:
Sage’in Bariyeri
Haven’daki çifte metal kapılar
Neden mi?
Paranın az olduğu turlarda (mesela taraf değiştirdikten sonraki ilk tur) Bariyer Küresi’yle başa çıkmanın pek fazla yolu olmadığını fark ettik. Amacımız, oyuncuların duvarla etkileşime girerken riski bol ama getirisi yüksek bir yönteme kavuşması ve cephaneliklerinden bağımsız olarak onu indirebilme şansına sahip olmaları.
Raze
Renk Tesirli Bomba sayısı 2’den 1’e indi Renk Tesirli Bomba artık öldürmeye bağlı olarak sıfırlanacak, yani oyuncuların bekleme süresini sıfırlamak için 2 skor alması gerekecek. Renk Tesirli Bomba, Patlayıcı Çanta ve Nefes Kesen’in sesleri, kHain-Tayfaik anlarda daha iyi duyulabilmeleri için ayarlandı. Renk Tesirli Bomba’nın ikinci patlayışının beklenenden daha erken gerçekleşmesine sebep olan istisnai bir durum giderildi. Parçalar artık patlamadan önce beklemeleri gereken asgari bir süreye sahip. Neden mi? Raze’in olayı, tahmin edilebilir pozisyonlarda konumlanan düşmanlarını cezalandıran, tehdit oranı yüksek bir düellocu olması; ancak parça tesirli el bombalarının ve sayılarının düşmanı fazla baskılayan bir noktaya ulaştığını hissettik. Buna ek olarak oyuncuların oyun bilgisini doğru şekilde edinebilmesi gerek ve Raze’in yetenek ses efektleri, ortadaki tehdidi yansıtacak seviyede değildi, biz de onları elden geçirdik. Bir örnekle pekiştirecek olursak… Nefes Kesen uzak bir noktada kuşanıldığında ya da ateşlendiğinde oyuncuların bu tehdidi tanımlayıp yorumlayabilmek için onu net şekilde duymaları gerekiyordu.
0.47+ yama notlarının içerikleri aşağıdaki gibidir...
Oynanış ve Denge
Yakın Dövüş
Yakın dövüş saldırıları artık parçalanabilir yapılara vuruş başına iki kat hasar veriyor. Dahil olanlar:
Sage’in Bariyeri
Haven’daki çifte metal kapılar
Neden mi?
Paranın az olduğu turlarda (mesela taraf değiştirdikten sonraki ilk tur) Bariyer Küresi’yle başa çıkmanın pek fazla yolu olmadığını fark ettik. Amacımız, oyuncuların duvarla etkileşime girerken riski bol ama getirisi yüksek bir yönteme kavuşması ve cephaneliklerinden bağımsız olarak onu indirebilme şansına sahip olmaları.
Raze
Renk Tesirli Bomba sayısı 2’den 1’e indi Renk Tesirli Bomba artık öldürmeye bağlı olarak sıfırlanacak, yani oyuncuların bekleme süresini sıfırlamak için 2 skor alması gerekecek. Renk Tesirli Bomba, Patlayıcı Çanta ve Nefes Kesen’in sesleri, kHain-Tayfaik anlarda daha iyi duyulabilmeleri için ayarlandı. Renk Tesirli Bomba’nın ikinci patlayışının beklenenden daha erken gerçekleşmesine sebep olan istisnai bir durum giderildi. Parçalar artık patlamadan önce beklemeleri gereken asgari bir süreye sahip. Neden mi? Raze’in olayı, tahmin edilebilir pozisyonlarda konumlanan düşmanlarını cezalandıran, tehdit oranı yüksek bir düellocu olması; ancak parça tesirli el bombalarının ve sayılarının düşmanı fazla baskılayan bir noktaya ulaştığını hissettik. Buna ek olarak oyuncuların oyun bilgisini doğru şekilde edinebilmesi gerek ve Raze’in yetenek ses efektleri, ortadaki tehdidi yansıtacak seviyede değildi, biz de onları elden geçirdik. Bir örnekle pekiştirecek olursak… Nefes Kesen uzak bir noktada kuşanıldığında ya da ateşlendiğinde oyuncuların bu tehdidi tanımlayıp yorumlayabilmek için onu net şekilde duymaları gerekiyordu.